Πλύσιμο

Η υπηρεσία του πλυσίματος γίνεται με προϊόντα της εταιρίας voulis και το σύστημα contactless (πλύσιμο χωρίς τη χρήση σφουγγαριού ή βούρτσας) προστατεύοντας έτσι το χρώμα του αυτοκινήτου από αράχνη και γρατζουνιές.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΠΟΥΝΙΟΥ ΣΕ ΚΛΙΜΑΚΑ pH

  1. pH=0-2: Όξινο σαπούνι το οποίο είναι επικίνδυνο για τα αυτοκίνητα διότι καταστρέφει το βερνίκι που καλύπτει το χρώμα.
  2. pH=1-3: Όξινο σαπούνι για καθάρισμα σκληρής βρωμιάς από άλατα του νερού. Απαγορεύεται να πλένουμε αυτοκίνητα η μοτοσυκλέτες γιατί με την πάροδο του χρόνου και τη συχνή χρήση θα καταστραφεί το βερνίκι του οχήματος.
  3. pH=4-5: Όξινο σαπούνι κατάλληλο για καθαρισμό αλάτων του νερού από το χρώμα αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και σκαφών.
  4. pH=7: Ουδέτερο σαπούνι το οποίο δεν έχει καμία καθαριστική ιδιότητα με αποτέλεσμα το πλύσιμο του αυτοκινήτου να γίνεται πολύ κουραστικό χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα.
  5. pH=5,5-8.5: Σαπούνι που είναι ουδέτερο για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Ιδανικό για πλύσιμο στο χέρι το οποίο δεν ερεθίζει το δέρμα, κατάλληλο για αυτοκίνητα εκθέσεων που τα πλένουν στον ήλιο.
  6. pH=9-11: Σαπούνι αλκαλικό για το χρώμα αυτοκινήτων. Εφαρμόζεται μόνο με σκούπα ή με το χέρι αλλά με γάντια διότι σκάει το δέρμα στα χέρια.
  7. pH=11-12,5: Αλκαλικό σαπούνι κατάλληλο για χρώμα αυτοκινήτου το οποίο είναι μόνο για πρόπλυση και για καθαρισμό σκληρής βρωμιάς από λεκέδες που βασίζονται στο λάδι.
  8. pH13-14: Αλκαλικό σαπούνι επικίνδυνο για το χρώμα του αυτοκινήτου. Κατάλληλο για σκληρή βρωμιά.

ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΟΔΗΓΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ ΧΗΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΠΟΡΥΠΑΝΤΙΚΑ ΠΙΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ. ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΕΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ Η ΒΡΩΜΙΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΑΡΚΕΤΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ (ΑΝΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΝΑΤΟ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΕ ΚΕΡΙ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ Κ.Α. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΧΩΡΟΥΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΡΥΠΟΙ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΟΡΑΤΟ ΦΙΛΜ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΥΣΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝ ΚΕΡΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΛΥΝΟΥΜΕ ΜΕ ΥΓΡΟ ΠΙΑΤΩΝ ΤΟ ΚΕΡΙ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΟΥΔΕΤΕΡΟ PH.